Pomysł na własny obraz według oryginalnych dzieł z kolekcji Muzeum Narodowego we Wrocławiu
Jesień nastraja sentymentalnie, zachęcamy do podjęcia wyzwania i przyłączenia się do zabawy!
Stwórz własną interpretację jednego z 40 zaproponowanych obrazów i podziel się z nami realizacją.
Muzeum Narodowe we Wrocławiu serdecznie dziękuje koordynatorce zabawy, Pani Iwonie Polak, nauczycielce ze Szkoły Podstawowej nr 8 we Wrocławiu, oraz Pani Annie Iwaszków-Prędkiej, nauczycielce ze Szkoły Podstawowej nr 10 we Wrocławiu.
Wyrazy wdzięczności i uznania za pomoc i zaangażowanie!
Korzystamy z technologii cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na nie pozwoli na przetwarzanie takich danych jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.