To był dzień Muzeum Narodowego we Wrocławiu! Kampania promocyjno-marketingowa wystawy „Szaleństwa rokoka!” została uznana w konkursie Muzeum Widzialne za najlepszą kampanię promocyjną w Polsce!
Podczas gali konkursowej zorganizowanej w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi wrocławskie Muzeum Narodowe zdobyło również III miejsce w kategorii identyfikacja wystaw czasowych – za ekspozycję „Szklane życiorysy”, natomiast trzeci zgłoszony projekt – „Muzeum cyfrowe” – został wyróżniony w kategorii grafika stron internetowych.
Fot. M. Skrabek, A. Bek-Koreń, M. Żernik oraz materiały MW
Organizowany przez Narodowy Instytut Muzeów konkurs Muzeum Widzialne to najważniejsze w Polsce wydarzenie podsumowujące działania promocyjne muzeów. Jego celem jest popularyzacja najlepszych systemów identyfikacji wizualnej i rozwiązań graficznych wdrożonych przez muzea oraz promowanie wiedzy i rozwiązań z obszaru budowy marki i działań wizerunkowych.