Chodzenie po słońcu, czytanie wśród widzów, pochód z pieśnią.
Przypominamy piątkowe czytanie performatywne „Jakimś cudem” Teatru Czterech odnoszące się do wątków mistyki oblubieńczej ukazanych na stropach z Moczydlnicy Klasztornej prezentowanych na wystawie „Willmann. Opus magnum”.
14 lutego usłyszeli Państwo:
Elżbietę Dudź, Izdnera, Agatę Iżykowską-Uszczyk, Łukasza Kwilińskiego, Annę Lorenc, Annę Machowską, Gustawa Małeckiego, Justynę Oleksy, Dominikę Wesołowską, Lesława Zamaro;
rytuał przemiany: Dominika Wesołowska (koncepcja, włosy), Łukasz Kwiliński (śpiew), Gustaw Małecki (bęben);
przeczytano: Pieśń nad Pieśniami z Biblii Tysiąclecia w tłumaczeniu O. Piotra Rostworowskiego,
fragment dramatu Sary Kane Łaknąć w tłumaczeniu I. Libuchy;
wybrzmiał: fragment pieśni Powstań, Przyjaciółko ma z Pieśni Lednickich.
Fot. Magdalena Wyłupek
Więcej wpisów:
— Zakończenie wystawy „po/wy/miary” ➸
— Zakończenie Biennale Sztuki Mediów WRO 2019 ➸
— „Uważaj, o czym marzysz” – performatywne zakończenie wystawy „Grupa Krakowska 1932–1937” ➸
— „OdMOOREowywanie” – zakończenie wystawy „Moc natury. Henry Moore w Polsce” ➸
— Kurtyna! Teatr Czterech – relacja z naboru ➸