Muzeum Narodowe we Wrocławiu zauważalne jest w tym roku w przestrzeni miasta dzięki jubileuszowemu muralowi, który dostrzec można jadąc ulicą Legnicką do centrum, czy reklamom w kasownikach i automatach do biletów.
Autorką projektu muralu oraz identyfikacji jubileuszowej jest Magdalena Gazur, na co dzień współpracująca z bolesławiecką „Manufakturą”.
Fot. S. Kluszczyński, A. Waścińska, A. Ziemlańska
Wrocławian i turystów zwiedzających miasto z pewnością zaintrygują też reklamy najważniejszej wystawy roku 2023 „Szaleństwo rokoka! Fascynacja rokokiem na Śląsku (XVIII–XXI w.)”, którą oglądać można w Pawilonie Czterech Kopuł. Do przyjścia do Muzeum Sztuki Współczesnej przy ul. Wystawowej 1 zachęcają plakaty na przystankach, słupy reklamowe, kasowniki w tramwajach i autobusach, i nie tylko! Na wyświetlaczu zamieszczonym na fasadzie Hali Stulecia – po sąsiedzku – prezentowana jest olbrzymia reklama. W ślad za nią warto wybrać się na wystawę do Pawilonu Czterech Kopuł. Oglądać ją będzie można do 14 stycznia 2024 r.
Fot. A. Kowalów, A. Waścińska, J. Minh, J. Socha, M. Skrabek, A. Ziemlańska
Autorem pracy wykorzystanej w reklamowych plakatach jest Volker Hermes, natomiast oprawę graficzną przygotował Jakub Kortyka.
Aleksandra Ziemlańska, Dział Promocji i Komunikacji MNWr
■ Zoom na muzeum – zapraszamy również do lektury innych tekstów ➸